Het vervolg.....

9 mei 2012 - Des Moines, Iowa, Verenigde Staten

Het vervolg....iPad weer enigszins opgeladen en op campground met WiFi aangekomen. De eerste nacht hebben we doorgebracht op 'four stars'. Pull through plek, wat inhoudt dat je niet achterwaarts in hoeft te parkeren, en dus zo weer verder kunt rijden. We kwamen daar rond half negen aan, hebben bedden opgemaakt en direct gaan slapen. Voor Liam campingbedje gekocht, maar daar wilde hij eerste nacht niet in.

Gisterochtend zijn de mannen op pad gestuurd om beetje de campground te verkennen,  zodat Lisette de koffers uit kon pakken. Tevens moest alles nog afgenomen worden, gezien de camper rechtstreeks uit de fabriek komt. Het was even wennen, maar Randy heeft het 30ft gevaarte aardig onder controle inmiddels. Na de huishoudelijke activiteiten weer de weg op gegaan. Onderweg gelukkig een (spreek nooit af dat de een product  a zoekt en de ander product b...je zoekt je een ongeluk naar elkaar) gevonden waar ze wel vers fruit en groente verkopen. Het is wel even wennen qua voedsel, gezien zelfs het enige bruinbrood dat ze zo ongeveer verkopen een extra zoete smaak heeft. Donuts en andere zoetigheden in overvloed, evenals de pizza's, het vlees, het ijs, etc....Verder vallen de huge trucks op de wegen op, de vele uitgestrekte lege grasvelden, de veelzijdigheid aan nummerborden, de soms ietwat vreemde borden langs weg.....

Tweede nacht doorgebracht net na Des Moines (Iowa). Onderweg gestopt in Pella. Dorpje met NL invloeden. Molens, grachtenpandjes, kerkklokken etc. Water etc gedumpt en over paar min gaan we weer op pad. Flinke rit voor boeg. Hopen in buurt North Platte uit te komen. Eens zien hoever we komen.....