Welkom!

31 maart 2012 - Zutphen, Nederland

Welkom op onze reislog!! Wij gaan deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze 23daagse reis naar Amerika. Momenteel zijn we druk met alle voorbereidingen. Route uitstippelen, KOA's zoeken, tips en ervaringen lezen, etc..

06 mei vliegen we richting Chicago. 27 mei vertrekken we vanuit SF, om via Houston op 28 mei in NL te landen. 07 mei zullen we een nieuwe camper ophalen bij de fabriek in Middlebury, waarna onze camperreis van start zal gaan.

To be continued......

 

 

06 MAY - 11.15-13.10
AMSTERDAM -CHICAGO / O'HARE UA909

27 MAY - 07.44-13.35
SAN FRANCISCO -HOUSTON CO854

27 MAY  / 28 MAY - 15.35-08.20
HOUSTON -AMSTERDAM CO58

Foto’s